nedeľa 25. novembra 2012

Love is fucking hard....

Myslím si, že v našom veku je úplne normálne, že sme zaľúbené. Bohužiaľ sa veľa krát stáva, že nešťastne do niekoho kto si to vôbec nezaslúži. Toto je môj momentálny prípad.. Ľúbim chalana  krotý si to absolútne nezaslúži, neváži a má ma kompletne v .... ! Možno to tak nie je je pár situácii v ktorých ma presvedčil o opaku. Ale bohužiaľ je viac takých v ktorých dokázal, že mu za veľa nestojím. Ako teraz ho nechcem nejak obhajovať to určite nie ale keby nebol tak ľahko ovplyvniteľný tak by všetko išlo ľahšie. Čo povie "nemenovaný" je sväté.. Teda aspoň taký názor so mnou  zdieľa 99% našich spoločných známych. Darmo mi kamarátky  vtĺkaju do hlavy, že to nemá význam.. No myslím si, že nie som sama,  keď mám ružové okuliare na tvári nevnímam rady okolia ani najlepších kamarátov. Proste môžem sa vám tu otvorene priznať, že jeho vôňa, dotyky, bozky, objatia to sú veci ktoré keď nemám tak mi neskutočne chýbajú a potrebujem ich.  Viem, že robím veľa hlúposti, mám chyby, som náladová a to mu možno vadí ale mám ho rada.  On tiež nie je svätý. Kvôli nemu som vyplakala už toľko sĺz ktoré keby sa dali piť tak spasím Afriku. A však ako čas plynie tým ďalej si uvedomujem, že mi za to nestojí. Ľúbim ho a myslím si, že aj dlho ľúbiť budem ale ja nie som pes ktorý bude za nim behať a skákať tak ako si on pískne. Tento piatok mi dal najavo čo a ako. Aj keď bol pod vplyvom kamaráta a alkoholu tak ho to neospravedlňuje. Otvoril mi oči a stáva sa so mňa sviňa... Je možné, že len do chvíle kým ho neuvidím.  No musím s tým bojovať a nemôžem so sebou nechať zametať. Budem citovať Bejku: "Ak ťa v srdci ľúbi nedovolí aby to "nemenovaný"  zničil a postaví sa k tomu ako  chlap!" Takže som zvedavá čo sa bude diať a ako to všetko dopadne.  Každopádne kočky v žiadnom prípade proste nikdy neplačte kvôli chalanom nezaslúžia si to. Ľúbte a budte ľúbené ale nenechajte aby nejaký hajzel zneužíval vašu lásku. Viem, že tento článok je mierne od veci ale v priebehu týždňa prídu aj recenzie! ;) (Ajuš)  




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára