sobota 3. novembra 2012

Kozmetika

Ahojte Baby :) 
Prvý článok bude o kozmetike :) Neskutočne rada skúšam nové značky kozmetiky a hlavne cenovo dostupné. Vzhľadom na to, že nemám vlastný príjem (bohužiaľ) som odkázaná na rodičov... Tak ako väčšina z nás študujúcich. Ja osobne som si veľmi obľúbila kozmetiku Miss Sporty . Môj úplne prvý make up ktorý som si zadovážila len nedávno je práve tejto značky. (Pred tým som používala len korektor alebo púder).  Som s ním veľmi spokojná. Pre mňa je úplne vyhovujúci. Je dosť mastný takže sa ľahko nanáša na pokožku aj bez podkladového krému i keď ja nikdy nevynechám krém :)  .  Nanášam ho jedine prstami skúšala som aj štetec ale nie je to ono (Nevedela som make up rozotrieť tak aby bol všade rovnomerne.) Čo sa týka výdrže nemám moc s čím porovnávať ale minimálne tých 8 hodín je istých takže taký priemer si myslím :). Čo sa týka dávkovania je na princípe ako keby pumpičky alebo ako to povedať :D :D  čiže v podstate koľko chcete toľko si vypumpujete :D :D  Hodnotenie s mojej strany je 7/10 len pre to, že je to prvý make up a iné som neskúšala. Toto je môj prvý príspevok na blog tak prosím tolerujte moje chyby ja sa časom zlepším :) ! (Ajuš) 


                                                         Make up ja mám odtieň 02 

                                          A krémik :) Používam ho ako podklad pod make up pretože 
                                          sa rýchlo vstrebáva, pekne vonia a hlavne hydratuje pokožku. 
                                         Je vhodný aj na toto ročné obdobie vzhľadom na to, že je to 
                                         telové mlieko môžete ho využívať na všetky suché a zimou 
                                         poškodené partie pokožky ;). 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára