štvrtok 8. novembra 2012

Zmysel života Dlho som premýšľala či vôbec chcem napísať a zverejniť tento článok..
Je to trochu depresívny ale koniec bude pekný :) Mám 17 rokov ale život ma už dostatočne stihol otestovať...Nebudem vám tu rozpisovať svoje problémy.. pretože ich všetci máme dosť. Pokúsim sa priblížiť vám ich pomocou fotiek.. Niktorý pochopia iný možno  menej.. no myslím si, že sa v nich niekto aj nájde. 





Bol na mňa kladený dosť veľký psychický tlak v období od 8-12 rokov... 






           Nepríjemný prvý sexuálny zážitok....

       


Drogy najhoršie svinstvo ktoré ľudia vymyseli..
(Nebrala som ich ja... Bral ich môj priateľ ktorý 
  nakoniec zomrel...)         







   


 Smrť.. vec ktorá poznačí ľudskú dušu asi       najviac...  Je ťažké prekonať smrť blízkeho človeka...











Aj napriek všetkým týmto nepríjemný zážitkom, bolesti, slzám... Som našla dôvod na úsmev.. Vždy keď padnem vime, že existujú ľudia a veci ktorí ma nenechajú plakať.... <3 


Smile :) 

Začnem od tých menej podstatných faktorov až po veci  ktoré sú pre mňa najdôležitejšie....


Čokoláda väčšina dievčat ju miluje je to prvá pomoc pri depresií alebo zlej nálade ;)


 Je pravda, že alkohol škodí mnohým veciam no pomáha zabudnúť, zbližuje a človek má aspoň chvíľkový pocit šťastia.... (samozrejme nie vypiť každý deň celú fľašu... metódu používať len v krajných a extrémnych prípadoch ! :p :D :D )

 
Raz keď budem veľká pôjdem do Čínskej prírodnej rezervácie a vyňuňám tam osobne každú jednu Pandu :D :D :D Zvieratko ktoré je jedinečné, neskutočne krásne, inteligentné a milujem ich !! :) 


Hudba lieči.... Najlepšie čo môže byť !! Keď som šťastná spievam a tancujem, keď som smutná len tak ležím a počúvam.... ;)

Moje šteniatko Lilly :) Už dávno je dospelá.. no je stále ako moje bábätko... jeden s dôvodov prečo ešte žijem... tak veľmi som ju chcela a tak neskutočne ju ľúbim... :)

PRIATELIA !! Tinka, Vanda, Janka osoby bez ktorých si neviem predstaviť svoj svet... :-* :-*
 Samozrejme aj rodina mamina, sestrička Zuzička.. dve lásky ktoré ma podporia vo všetkom čo si zmyslím!! :D A niekedy sú to pekné kraviny... :P :D

TO NAJPODSTATNEJŠIE, NAJDRAHŠIE a NAJKRAJŠIE ČO MI ŽIVOT DAL !!!
Oni dve sú moje svetlo ! :) Bebebrumík  a Mončiči  :* :* :* Keď je treba pomôžu mi, vypočujú rozveselia.. Bijú ma keď plačem aby som už prestala... :D Neskutočne ich ľúbim a potrebujem !! Kvôli ním sa všetko oplatí !! Kľudne aj rok neprdieť !! :P :D :D :D 


Týmto príspevkom som nechcela na seba upútať pozornosť ani sa sťažovať a už vôbec nie upútať ľútosť... 
Chcela som vám len ukázať, že napriek všetkým problémom a jazvám ktoré bolia sa so správnym prístupom a ľuďmi dajú dosiahnuť všetky sny... A hlavne baby úsmev a nekontrolovateľný smiech !! ;) (Ajuš) 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára