sobota 1. decembra 2012

Miss Sporty So Matte Perfect Stay

Holky moje :) Dlho sme sem nič nepridali.. Nie, žeby nebolo o čom ale nebol čas a ani nálada... Mám taký pocit ako by sa môj a Bejkin život začínal podobať na nejaký hlúpy film alebo čo... Ale nejdem vás zaťažovať našimi problémami.. :) Dúfam, že vy sa máte dobre a že vás poteší recenzia na púder od Miss Sporty So Matte Prerfect Stay .   Takže vyskúšala som už množstvo púdrov ale ani jeden mi nesadol. Buď sa rýchlo stieral alebo sa strašne prášil a vo veľa prípadoch mi nesadol odtieň. Pritom som si kupovala taký ktorý by mal byť akurát na môj ksicht XD. Potom som vyskúšala tento od Miss Sporty a je zatiaľ najlepší. Vydrží mi celý deň prípadne noc ;). Je síce pravda, že keď ho nanášam štetcom tak sa dosť práši ale pokiaľ používam aplikátor ktorý bol pri ňom je všetko v poriadku. Mám potom takú hebkú tvár tak sa stále hladkám :D :D. Púder je dostať kúpiť v troch odtieňoch ja aj Bea používame dvojku. Cenovo je prístupný stojí tak okolo 3.50€ najlacnejší majú v DMke. Plus má aj pekný tmavomodrý obal ktorý sa dobre uzatvára čiže žiadne otvorené púdre v kabelke nehrozia a keďže má aj zrkadielko tak je úplne ideálny na cesty :).  Takže ak sa neviete rozhodnúť skúste vyskúšať a uvidíte či aj vás chytí za srdce tak ako mňa ! :) (Ajuš)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára