nedeľa 4. novembra 2012

Nové Vecičky :) 

Ahojte !  


Dnes sa vám chcem trošku pochváliť novými prírastkami do mojej zbierky.Myslím si, že nie som jediná ktorá podľahla nakupovaniu :).Tak trochu to aj  patrí k veku si myslím :D. Vždy keď idem do nákupného centra alebo len tak po meste nikdy neodídem na prázdno... Jedna múdra osoba mi povedala "Keď ťa nemá kto obdarovať, obdaruj sa sama!" :D :D Včera kým som čakala v nákupnom centre na Bejku zastavila som sa v 101 drogérii došiel mi balzam na pery a v zime je to nevyhnutná výbava popraskané pery nie sú moc sexi ! :P :) Vždy som používala Labello Rose ale bolo vypredané. Možno to bolo znamenie, že mám vyskúšať niečo nové.Kúpila som si teda Labello fruity shine Cherry 
                        Cena 1,98€
 Naozaj krásne vonia, pery jemne zafarbí, je     mastný takže sa pery po použití nezlepia a majú krásny, zdravý look. Som  s ním naozaj spokojná. :) 

Druhá vecička ktorá mi pribudla je deodorant:)
Odkedy som začala o seba dbať a používať deodoranty iný ako Raxonu som si nikdy nekúpila.. Až do nedávna. Zobrala som si na skúšku FA NutriSkin. Podľa môjho osobného názoru má lepšiu výdrž ako Rexona. A tento môj fialový aj príjemne vonia.:) 

                                 
                               Stál okolo 2€ 
Toto boli veci ktoré mne osobne dlho nevydržia :D Čiže čoskoro pridám takú menšiu recenziu na niečo nové :D Teraz vám ukážem vecičky ktoré mi urobili obrovskú radosť a dúfam, že mi dlho vydržia. ;)
Ako prvý vám ukážem môj nový hrnček :D Dostala som ho od rodičov. Potrebovala som veľký hrnček pretože sa mi nechce stále behať z izby do kuchyne a späť som na to moc lenivá :D :D  Kúpili mi teda hrnček do ktorého sa zmestí trištvrte litra vody je úplne obyčajný ale kvôli jeho objemu ho zbožňujem :D 

                                                                                                                           4€ Mobelix

PRSTIENKY 
Mám rada doplnky :) Hlavne teda náušnice ale aj taký pekný prstienok či retiazka potešia  :)
Jeden som dostala od maminy bielo-čierny  a dva od Bejky pozlátené peace a love :) 


NAJLEPŠIE NA KONIEC !!! :)

Včera počas toho ako sme sa flákali po obchodoch som objavila úžasnú čiapočku ktorá sa dá využiť zároveň aj ako šál a rukavičky :) Bola to láska na prvý pohľad ! Keďže som nemala dostatok € pri sebe hneď dnes som si ju utekala kúpiť :D :D Leopardí vzor a ušká ma dostali :) Musíte uznať, že je sweet :P 
Gate 7,98 € :)




         
VŠETKO PEKNE SPOLU :) OSPRAVEDLŇUJEM SA ZA KVALITU FOTIEK. NEMÁM DOBRÝ FOŤÁK :(  ALE DO BUDÚCNA SA TO HÁDAM ZLEPŠÍ :) :) PEKNÝ VEČER :) (Ajuš)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára