nedeľa 2. decembra 2012

MISS SPORTY STUDIO LASH

A zase ja :P 

Dnes to budú recenzie na dva produkty od Miss Sporty konkrétne dve riasenky. Prvá 3D Volumythic & druhá Eye opening & lash sculptin. Začnem   pri maskare Eye opening a lash sculptin. Povedala by som, že je to taký lepší priemer. Je to čierna maskara ktorú používam denne. Mám radšej objemove riasenky ako predĺžujúce takže mi vyhovuje. :) Má zaujímavú gumenú rovnú kefku ktorá sa ale dá ohýbať čiže si dokážete vytvarovať riasy tak ako chcete. :) Výdrž je celkom dobrá ale nie je to nič extra  v škole mi vydrží a to je pre mňa podstatné. :)  Takže tak 7/10 ;) 


A teraz  3D Volumythic neveiem prečo ale táto špirála je pre mňa celkom sklamaním. Možno je to tým, že keď použijem len ju tak mi riasy len predĺži a vyzerajú ako pavúčie nohy a to sa mne nepáči. Ale väčšinou ju kombinujem s objemovými riasenkamy tak to újde. Má podobnú kefku ako vyššie spomínaná špirála len táto nie je rovná ale ohnutá. Takže zhrniem to tak, že treba vyskúšať a uvidíte. :) Myslím si, že pre baby v našom veku hlavne pre tie čo nemajú peniažky nazvyš je kozmetika Miss sporty ideálna už len s cenového hľadiska ale je aj celkom v pohode. Takže testujete skúšajte a dúfam, že tieto moje recenzie vám aj nejak pomôžu. :) 
Príjemný nedeľný večer a dobrý začiatok týždňa vám prajem :) (Ajuš) 


1 komentár:

  1. kamoška tieto špirály používa a je s nimi spokojná
    petra-book.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť